čtvrtek 4. srpna 2011

YES :D

Ahoj ;) tak jsem se zase ozvala mé náctileté čtenářky ;) bohužel tak nějak nebyl čas na tento blog :D neměla jsem čas prakticky na nic :D no ale to je jedno ,jakk se pořád máte ? už se začínáte učit do školy? ;) já ne bych se na to mohla z vysoka vyserinkat :D ale ne fakt začnu se učit až tak týden před školou :D aaaa jestly na to bude čas :D 31.srpna máme jít dělat do školy nástěnku :D moc se mi nechce ale tak má to jednu výhodu (alespoň nebudu hledat půl hodiny našu třídu :D) a budu vědět jaký máme rozvrh páč ho budeme dávat z učitelem na dveře :D ale tak ztrávíme tam tak 3hodiny což se dá přežit,asi ještě budeme umývat tabulu a tak :D (máme mět novou -žeprej).....A co vy těšíte se na děcka? já jo páč o některých ani nevím že žijou :D ...No hodím vám sem ještě fotky...a z dalším článkem počítejte tak 10.srpna ;) :D máte mě rádi že ? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat