neděle 15. května 2011

Blog.cz nebo blogspot.com ?

Ano tohle je otázka spousty z nás blog.cz nebo blogspot.com ???
Tak u mě rozhodně vyhrál blogspot.com je daleko lepší hned co jsem sem včeraa zavítala jsem se nestačila divit jak je to tu vimakané :-DHned jsem si nastavila záhlaví ,A  začala psát první článek =) Blogspot.com  je praktičnější pro blogerky které blogují např. jak já klidně i pět let ,,,Jako já =D Je to vážně praktické ,,Ale zase musím říct že blog.cz je pro začátečnice uplně suprový ale pro nás které od naše blogu něco očekáváme je to jen mrhání časem!!


Pusťte si a pokračujeme dál =)

Ano určitě doporučuju blogspot dokonce už mám i druhý dess navrhlý =) Je to vážně super ze vším se domluvím nemusím nastavovat šířku,výšku atd...no prostě super !!Navíc blog.cz se teď začal kotelně sekat takže už jedině blogspot.com nejlepší je tohle místo prostě super!!!

Doufám že ste alespoň teď o trošičkuc chytřejší =)

Žádné komentáře:

Okomentovat